wtorek, 21 kwietnia 2009

Wyniki ankiety - zarabianie w programie partnerskim chomikuj

Miło mi że można na Was liczyć:) W ankiecie wzięło udział 175 osób i zdecydowana większość, czyli ponad 89% udzielających odpowiedzi osób chce zarabiać dodatkowe pieniądze w programie partnerskim chomikuj. Ile?

45,71% osób biorących udział w ankiecie chce zarabiać ponad 1000 zł miesięcznie.

24% - między 500 a 1000 zł

20% - między 200 a 500 zł

13,14% osób zadowoliłoby się kwotą 100-200 zł miesięcznie

W ankiecie zadałem również pytanie: Gdybyś miał/a pewność, że zastosowanie zawartych w e-booku tricków, metod i sekretów pozwoli Ci w wolnym czasie łatwo zarabiać dobre pieniądze, to jaką maksymalną kwotę mógłbyś/mogłabyś zapłacić za tego e-booka?

Najwięcej z Was, czyli 53,71% odpowiadających zainwestowałoby w e-boooka 20 zł. 21,71% może zapłacić między 21 a 40 zł i tylko 9,71% zapłaciłoby więcej niż 70 zł i maksymalnie 99 zł.

Odpowiedź na ostatnie pytanie była mi pomocna w ustaleniu ceny e-booka "11 Sekretów Błyskawicznego Zarabiania w Programie Partnerskim Chomikuj (i nie tylko)". Byłem skłonny sprzedawać go w cenie 19,90 zł, ale postanowiłem dać Ci znacznie więcej.

Otóż, zamawiając pełną wersję mojego e-booka otrzymasz również specjalną licencję, dzięki której możesz sprzedawać go dalej i zatrzymać dla siebie 100% zarobionych pieniędzy!

Tylko pomyśl, czy ktokolwiek inny w Polsce daje Ci prowizję 100% ? Nie dość że możesz łatwo zarabiać w programie partnerskim chomikuj, to jeszcze ze sprzedaży e-booka! Inwestujesz tylko raz, a zarabiasz cały czas! Warto się pospieszyć, zamawiając teraz e-booka "11 Sekretów Błyskawicznego Zarabiania w Programie Partnerskim Chomikuj (i nie tylko)" otrzymasz go razem z licencją w promocyjnej cenie 39 zł. Po zakończeniu tej krótkiej promocji będzie sprzedawany za 79 zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz